Negocjacje handlowe w praktyce
Termin: 11-12 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu
Cel szkolenia: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu stosowania wybranych technik negocjacyjnych. Zdobycie wiedzy na temat specyfiki negocjacji w środowisku międzykulturowym oraz negocjacji z sieciami handlowymi. Nabycie umiejętności przygotowania do negocjacji
Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html
Pozyskiwanie i obsługa klienta przez telefon
Termin: 18-19 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu
Cel szkolenia: wzrost wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie skutecznych technik pozyskiwania i obsługi klienta przez telefon. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak rozwijać i w pełni wykorzystać swoje umiejętności sprzedaży przez telefon, w tym m.in. tworzenie planu działań telemarketingowych, tworzenie planu rozmowy i techniki wykonywania telefonów, skuteczne techniki sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Istotnym celem jest również wzrost umiejętności uczestników w zakresie komunikacji perswazyjnej i w zakresie budowania trwałych relacji z klientem przy pomocy obsługi posprzedażowej.
Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html
Merchandising - sposoby prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży
Termin: 21-22 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu
Cel szkolenia: nabycie umiejętności wykorzystania wiedzy na temat procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz zachowań Klientów. Poznanie wybranych zasad merchindisingu, metod prezentacji i ekspozycji produktów. Nabycie wiedzy na temat efektywnego wykorzystania przestrzeni sklepowej.
Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html
Skuteczny sprzedawca
Termin: 26-27 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu
Cel szkolenia: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania procesem sprzedaży i w zakresie komunikacji perswazyjnej. Uczestnicy poznają techniki wywierania wpływu oraz nabędą i udoskonalą umiejętności stosowania języka korzyści i finalizowania transakcji handlowych. Zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych technik pozyskiwania i utrzymania Klienta.
Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html
ZAPRASZAMY!
Biuro Projektu