MARR S.A. zaprasza na kolejny pakiet bezpłatnych szkoleń biznesowych.

Wiadomości

Negocjacje handlowe w praktyce

Termin: 11-12 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu

Cel szkolenia: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu stosowania wybranych technik negocjacyjnych. Zdobycie wiedzy na temat specyfiki negocjacji w środowisku międzykulturowym oraz negocjacji z sieciami handlowymi. Nabycie umiejętności przygotowania do negocjacji

Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html


Pozyskiwanie i obsługa klienta przez telefon

Termin: 18-19 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu

Cel szkolenia: wzrost wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie skutecznych technik pozyskiwania i obsługi klienta przez telefon. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak rozwijać i w pełni wykorzystać swoje umiejętności sprzedaży przez telefon, w tym m.in. tworzenie planu działań telemarketingowych, tworzenie planu rozmowy i techniki wykonywania telefonów, skuteczne techniki sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Istotnym celem jest również wzrost umiejętności uczestników w zakresie komunikacji perswazyjnej i w zakresie budowania trwałych relacji z klientem przy pomocy obsługi posprzedażowej.

Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html


Merchandising - sposoby prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży

Termin: 21-22 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu

Cel szkolenia: nabycie umiejętności wykorzystania wiedzy na temat procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz zachowań Klientów. Poznanie wybranych zasad merchindisingu, metod prezentacji i ekspozycji produktów. Nabycie wiedzy na temat efektywnego wykorzystania przestrzeni sklepowej.

Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html


Skuteczny sprzedawca

Termin: 26-27 sierpnia 2014 roku (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu

Cel szkolenia: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania procesem sprzedaży i w zakresie komunikacji perswazyjnej. Uczestnicy poznają techniki wywierania wpływu oraz nabędą i udoskonalą umiejętności stosowania języka korzyści i finalizowania transakcji handlowych. Zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych technik pozyskiwania i utrzymania Klienta.

Do pobrania program i rejestracja: http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html

 

ZAPRASZAMY!

Biuro Projektu

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies