
Wójt Gminy Chełmiec zarządzeniem Nr 186/2019 z dnia 2 grudnia 2019r., ogłosił dodatkowy nabór na kandydatów do Gminnej Rady Seniorów w Chełmcu w związku z tym, że zgłosiło się mniej niż 15 kandydatów. Dodatkowy terminy zgłaszania kandydatów do Rady upływa w dniu 9 grudnia 2019r.
Zgodnie z zapisami Statu Gminnej Rady Seniorów w Chełmcu będącego załącznikiem do uchwały nr XI/196/2019 Rady Gminy Chełmiec z dnia 30 września 2019 roku w sprawie utworzenia Gminnej Rady Seniorów w Chełmcu i nadania jej Statutu (Dz.U. Małop. z 2019r., poz. 7205), Rada Seniorów wybrana będzie przez Uczestników Zgromadzenia Seniorów spośród osób i podmiotów określonych w art. 5c ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, zgłoszonych przez organy statutowe tych podmiotów lub osoby starsze posiadające listę poparcia grupy 10 osób starszych (osoba starsza to osoba, która ukończyła 60. rok życia), którzy posiadają bierne prawo wyborcze do Rady Gminy,
Każdy podmiot działający na rzecz osób starszych z terenu Gminy Chełmiec może zgłosić 1 kandydata do Gminnej Rady Seniorów a w przypadku gdy liczba zgłoszonych kandydatów do Rady nie przekroczy 15, wszyscy zgłoszeni kandydaci uzyskują statut członka Gminnej Rady Seniorów, bez przeprowadzania wyborów.
Formularze zgłoszeniowe należy składać na dzienniku podawczym Urzędu Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec lub przesłać pocztą/kurierem na adres Urzędu Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec (decyduje data wpływu zgłoszenia, tj. do 09.12.2019r.).
Więcej informacji ws. wyboru Rady można uzyskać: Radosław Potoczek, tel. 18 414 56 40
Poniżej treść zarządzenia oraz formularze zgłoszeniowe: