
W roku szkolnym 2021/2022 wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe. Obsługą świadczeń od tego roku zajmuje się ZUS. Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r.
Świadczenie z programu Dobry Start przysługuje w wysokości 300 zł - raz w roku - na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia lub 24 lat w przypadku dzieci z niepełnosprawnościami.
Jeśli nie masz profilu PUE przyjdź na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy go za ciebie i pomoże wypełnić wniosek o świadczenie z programu Dobry Start. Zapraszamy 8 lipca 2021 roku do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Specjalnymi w Chełmcu ul. Marcinkowicka 9 sala 1/6 budynku dawnego gimnazjum w godz. 8 -12