Projekt "Mobilny urzędnik"

Wiadomości
...

Gmina Chełmiec zakończyła realizacje projektu we współpracy z  Fundacją Partycypacji Społecznej w partnerstwie z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Poznaniu i instytucjami zagranicznymi pt. „Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”.

Celem projektu było  wypracowanie modelu świadczenia usług publicznych przez pracowników samorządowych, w miejscu zamieszkania klienta. Jednym z podstawowych założeń projektu było zwiększenie dostępności, w zakresie obsługi klientów o specjalnych potrzebach - osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych.

Zdajemy sobie sprawę, że pomimo wprowadzania kolejnych rozwiązań ułatwiających mieszkańcom załatwianie spraw urzędowych, nadal w najtrudniejszej sytuacji są osoby niepełnosprawne, starsze, chore i osoby, które z powodu sytuacji losowej zwyczajnie nie mogą wyjść z domu.

Projekt był realizowany w okresie od 1.07.2020 r. do 30.06.2021 r.

Ze wsparcia skorzystało 10 rodzin, do których dotarł urzędnik i  w miejscu zamieszkania zrealizował wnioskowane usługi związane z  załatwieniem sprawy urzędowej.

`Finansowanie projektu było oparte o środniki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego bez konieczności udziału środków gminnych.

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies