Kierownik
Telefon: 18 548 02 24
Email: sekretariat@chelmiec.pl
Pokój nr 3
Do zadań i kompetencji Wydziału Promocji i Rozwoju należą w szczególności sprawy:
- udział w opracowaniu strategii rozwoju gminy, wieloletniego planu inwestycyjnego, lokalnego planu rozwoju,
 - monitoring realizacji zapisów strategii rozwoju gminy, lokalnego planu rozwoju,
 - prowadzenie ewidencji i nadzorowanie procedur całości zamówień publicznych, realizowanych przez Wójta,
 - ewidencja inwestycji,
 - zarządzanie budynkiem administracyjnym Urzędu oraz innymi obiektami kubaturowymi – remonty kapitalne, bieżące, konserwacja,
 - uzgadnianie z kierownikami jednostek organizacyjnych zakresu remontów kapitalnych obiektów, organizacja przetargów, nadzór wykonawstwa,
 - przygotowywanie i realizacja inwestycji i remontów,
 - Nadzór nad realizowanymi inwestycjami w gminie,
 - redagowanie i modyfikowanie stron internetowych gminy Chełmiec,
 - koordynacja i uczestnictwo w działaniach na rzecz promocji i rozwoju gminy, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z promocją, redagowanie wydawnictw promujących gminę Chełmiec,
 - wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy