Stanowisko ds. Obsługi Rady Gminy i Komisji Rady
Telefon: 18 548 02 13
Email: radagminy@chelmiec.pl
Pokój nr 13
STANOWISKO DS OBSŁUGI RADY GMINY I KOMISJI RADY (BR)
Do zadań stanowiska d/s obsługi Rady i komisji Rady należy:
- obsługa sesji Rady, posiedzeń komisji,
 - prowadzenie rejestru uchwał Rady, interpelacji i wniosków radnych,
 - sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady i jej komisji,
 - rejestracja planów pracy Rady i jej komisji,
 - pomoc techniczna w organizowaniu spotkań radnych z wyborcami,
 - prowadzenie ewidencji osobowej radnych,
 - wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, parlamentarnymi, samorządowymi, ławników do sądów powszechnych,
 - prowadzenie rejestru aktów prawnych stanowiących prawo miejscowe,
 - prowadzenie rejestru skarg na działalność organów gminy i kierowników jednostek organizacyjnych.
 - wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy