Stanowisko ds. Obsługi Rady Gminy i Komisji Rady
Telefon: 18 548 02 13
Email: radagminy@chelmiec.pl
Pokój nr 13
STANOWISKO DS OBSŁUGI RADY GMINY I KOMISJI RADY (BR)
Do zadań stanowiska d/s obsługi Rady i komisji Rady należy:
- obsługa sesji Rady, posiedzeń komisji,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady, interpelacji i wniosków radnych,
- sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady i jej komisji,
- rejestracja planów pracy Rady i jej komisji,
- pomoc techniczna w organizowaniu spotkań radnych z wyborcami,
- prowadzenie ewidencji osobowej radnych,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, parlamentarnymi, samorządowymi, ławników do sądów powszechnych,
- prowadzenie rejestru aktów prawnych stanowiących prawo miejscowe,
- prowadzenie rejestru skarg na działalność organów gminy i kierowników jednostek organizacyjnych.
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa lub zleconych przez Wójta Gminy